Beyin Bedava (Sınavlardan önce şifa niyetine)

Posted: Mart 22, 2011 in Komik
Etiketler:, , ,

+ Nasıldı sınavınız?
– On numara, evet.
+ Kolaydı yani?
– Tabii ya, çalıştım. Gerekeni yaptım. Baktım. Evde baktım sadece. Attım hafızaya. Beyin bedava, bedava ya. Taşıyorum, niye hamallık yapayım? Baktım. Karşıma çıktı, hepsini yaptım. Bu kadar.
+ Geçmiş olsun.
– Teşekkür ederim (muhabirin omuzuna vurarak).

Hayranları için Facebook sayfası : http://www.facebook.com/pages/Beyin-Bedava/120917504601007

Bir Cevap Yazın

