İşletme Okumak

Posted: Nisan 2, 2011 in Komik
Etiketler:, , ,

İşletme bölümünde okuyan öğrencilerin başına gelmesi muhtemel durumlar :

+ Hangi bölüm?
–  İşletme.
+ Allah kolaylık versin, iş bulursun inşallah, herkes işletme mezunu
–  Bakıcaz artık.

┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐

+ Hangi bölüm?
–  İşletme
+ İşletme lan beni ehueheu

┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐

+ hangi bölüm?

–  İşletme
+ Aaa ben de işletme okuyorum açıköğretimde
–  Ne güzel
+ İşletme okumak için okula gitmeye gerek var mı, açıköğretim    yeterli gibi geliyo banaaa😛

┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐

+ Hangi bölüm?

–  İşletme.
+ Kaçıncı sınıf?
–  2
+ Bitiyo demek gözün aydın
–  Daha 2 yıl var bitmesine
+ İşletme 4 yıllık mıydı yaw??

┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐┌┐

+ Hangi bölüm?

–  İşletme.
+ Sizin bölümde sağlam kızlar varmış doğru mu?
–  Yok abi görmedim öle bişi ben 😀

Bir Cevap Yazın

